Z wielką przyjemnością przedstawiamy państwu Rapor z ewaluacji zewnętrznej problemowej, przeprowadzony w naszym przeszkolu w lutym 2013 roku przez wizytatorów d/s ewaluacji z Ministerstwa Edukacji Narodowej.
Ewaluacja ma na celu zebranie informacji i ustalenie poziomu spełniania przez szkołę lub placówkę wymagań
zawartych w załączniku do Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 7 października 2009 r. w sprawie
nadzoru pedagogicznego.
Szkoła lub placówka może spełniać te wymagania na pięciu poziomach:
Poziom E - oznaczający niski stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom D - oznaczający podstawowy stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom C - oznaczający średni stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom B - oznaczający wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę.
Poziom A - oznaczający bardzo wysoki stopień wypełniania wymagania przez szkołę lub placówkę
W naszym przedszkolu badaniu poddano dwa obszary Procesy i Środowisko.
W ramach tych obszarów przebadano 9 wskaźników. Oto wyniki:
Poziom spełniania wymagania
Obszar: Procesy
-
Przedszkole ma koncepcję pracy: poziom A
-
Oferta zajęć umożliwia realizację podstawy programowej wychowania przedszkolnego: poziom A
-
Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci mają charakter zorganizowany: poziom B
-
Procesy wspomagania rozwoju i edukacji dzieci są efektem współdziałania nauczycieli: poziom A
-
Prowadzone są działania służące wyrównywaniu szans edukacyjnych: poziom A
Obszar: Środowisko
-
Wykorzystywane są zasoby środowiska na rzecz wzajemnego rozwoju: poziom A
-
Wykorzystywane są informacje o losach dzieci, które uczęszczały do przedszkola: poziom A
-
Promowana jest wartość wychowania przedszkolnego: poziom A
-
Rodzice są partnerami: poziom A